11 stycznia 2014

606! Kurs na kartkę

Witajcie w sobotkni wieczór.
Przygotowałam dla Was  kurs na prościutką kartkę z użyciem wykrojników brzegowych 
Akurat moja jest kartką świąteczną, ale można użyć jakiejkolwiek innej sentencji.
Zapraszam do obejrzenia kursu.










 Przytuszowałam brzegi tuszem Distrtess Ink - vintage photo


Dodałam bilecik Magnolia- Tilda Ticket,
który też potuszowałam.


Podkleiłam bilecik oraz wycięte kółko z życzeniami na tekturce, ozdobiłam 
kolorowymi cyrkoniami.



Oto kilka gotowych wzorów:






Podsumowując, jestem absolutnie zakochana w spellbindersowych brzegowych wykrojniczkach. 
Możliwości są nieograniczone, świetnie się wycina i są takie eleganckie.

Dziękuję
Evik




4 komentarze:

mapowska pisze...

Świetny kurs, a kokardki zawiązane zawodowo!! :)

beatakraftuje.blogspot.com pisze...

Bardzo fajny i przejrzysty kurs. Dzięki, bo do tej pory omijałam w sklepach ten rodzaj wykrojników, a teraz widzę, że to błąd. Trzeba je mieć :-)

Selennea pisze...

Eleganckie i śliczne karteczki, a kurs prosty i fajnie zrobiony :)

Evik pisze...

Dzięki dziewczyny:)