10 stycznia 2014

605! Urodzinowo

Witacje!
Po raz pierwszy witam Was w Nowym Roku, wiec jeszcze pozowlę sobie 
 osobiście życzyć Wam wszystkim twórczego i udanego 2014 roku.

A mówiąc o twórczym - mam dla Was monochromatyczną kartkę urodzinową plus dodatek jakim jest zakładka do książki. Muszę się przyznać, że to ostatnio jeden z trafniejszych prezentów jaki udało mi się wręczać najbliższym. Jakie to szczęście, że ludzie jeszcze książki czytają! Ja sama uwielbiam! I przy łóżku zawsze leży stos. Co wieczór choć na kilka kartek zaglądam do tej "wybranej". Wiec czy to książka czy piękna zakładka - to zawsze będzie doskonały prezet i doskonała para.

Oto moje niebieskie dzieło:





 Ciężko jest uzyskać ładne zdjęcia fotografując niebieskie kartki dlatego przepraszam za taki rozstrzał w balansie bieli. Tak jest jak na szybko trzeba zrobić fotki i nie ma czasu na poprawki. 
Ale najważniejsze widać. Piękny złoty embossig ożywiał całą kompozycję.



Dzięki i miłego dnia!
Evik

W pracy użyłam:

   



2 komentarze:

pomieszane-poplątane pisze...

Niezłe:)

Arleta pisze...

bardzo fajnazakładka i kartka