26 kwietnia 2013

480! Na pożegnanie

Dzisiaj piątek, więc jak zwykle spotykam się z Wami na blogu sklepu Scrapcafe. 
Spotykałam się tu z Wami przez 2 lata i 4 miesiące, a teraz nadszedł czas żeby się pożegnać. 
Bardzo dziękuję Mag i wszystkim dziewczynom z  DT za wszystkie wspólnie spędzone chwile. 
Scrapcafe było pierwszym sklepem, z którym zaczęłam współpracę i zawsze będę mieć do niego sentyment :) Madziu będę Ci kibicować i trzymać kciuki :*

Na pożegnanie kartka z motywem zegara, bardzo w moim stylu, a więc z kwiatami i oczywiście chociaż trochę różowa ;)


Ozdobiłam ją pięknym papierem  7 Dots Studio - The Queen's Heart - I Wanna Be... Zegar wycięłam Marianne D - Wykrojnik zegar CR1234. Dodałam też bogatą kompozycję kwiatową z różnych wycinanek, w tym Marianne D - Wykrojnik kwiatki i ażurowy liść LR0128, we wnętrzach kwiatów umieściłam pręciki Karsa.


Listki wycięłam Marianne D - Wykrojnik angielskie róże LR0162 i Marianne D - Wykrojnik gałązka i zwijane kwiatki LR0256. Poszczególne warstwy podklejałam kosteczkami 2mm.


Wewnątrz również zegar, gałązka i oczywiście miejsce na życzenia.


Materiały ze Scrapcafe:

Dziękuję Wam wszystkim za nasze piątkowe spotkania i pozdrawiam serdecznie,
Monika

5 komentarzy:

Alexandra pisze...

Piękna karteczka :)
Moniko dziękuję za każdą inspirację :))
Powodzenia i zachwycaj nas dalej i mocniej :))

mapowska pisze...

Śliczna kartka! Ja również bardzo dziękuje za wszystkie Twoje inspiracje wykonane dla Scrapcafe :)
Powodzenia!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Wam za miłe słowa :*

Makola pisze...

Piękna praca, te kwiaty są cudowne! ;)
Pozdrawiam

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :*