28 września 2012

381! Czerwony składaczek

Ja wprawdzie dziś też mam pracę w czerwieniach, ale nie świąteczną. Na 40 rocznicę ślubu wykonałam gorący, czerwony składaczek.


W związku z tym, że papier jet intensywny, rozjaśniłam go białymi ozdobami. Dodałam lilie, kwiatuszki owal z falbanką który wycięłam Nellie's Choice - Frame dies multi oval. Szyld wycięłam najmniejszym owalem z tego zestawu, a pod nim przykleiłam Marianne D - Anja's Labels LR0241.


Wewnątrz umieściłam kompozycję z kielichów Marianne D - Wykrojnik kieliszek LR0237 oraz Marianne D - Anja's Labels LR0241. Są też oczywiście życzenia i cytat.


A z tyłu ponownie Marianne D - Anja's Labels LR0241.  


Składaczek jak zwykle w pudełku.



Materiały ze Scrapcafe:
Pozdrawiam serdecznie
Monia

3 komentarze:

Ala M. pisze...

komplet prezentuje się wspaniale!

GosiaMachynia pisze...

Śliczny bardzo mi się podoba !!! Połączenie bieli i czerwieni super !!!

Unknown pisze...

Boskie są Twoje składaczki, a kieliszki super pasują do takich okazji, chociaż szkoda że nie są nieco mniejsze wtedy też popełniłabym ich zakup :))