04 września 2012

369! W kolorach jesieni....

... a przynajmniej tak mi się kojarzy i nic Wam na to nie poradzę :)

Pewnie niektórzy z Was zauważyli, że od jakiegoś czasu nie pojawiają się na blogu posty Filki. Nie oznacza to jednak, że się z nami pożegnała, tylko ze względu na prywatne sprawy wzięła sobie od nas urlop :) Ale na pewno do nas wróci :)

A za to dziś ja, zamiast Filki chciałam Was poinspirować taką bardzo prostą karteczką.



A ponieważ ostatnio też namiętnie koloruję, głównie Promarkerami, chciałam pokazać jakie fajne efekty można uzyskać tymi markerami. Dzięki twardej i wąskiej końcówce koloruje się nimi bardzo wygodnie i łatwo:


Tilda jak żywa :) Wszystkie papiery pochodzą z zestawu Tim'a Holtz'a. Stempelek odbity czarnym tuszem Memento. Romby pod Tildą wycięte zostały wykrojnikiem Spellbinders - Labels One. Napis natomiast odbity moim ukochanym czarnym Archival Ink. Wycięty dwoma wykrojnikami z zestawu Cheery Lynn - Sentiment Frame i podklejony kosteczkami 3D:



Do tego Mariankowa gałązka, kilka ozdobnych klejnocików i przepiękne różyczki w energetycznym kolorze:


I to właściwie wszystko. Kartkę można wręczać i mieć nadzieję, że osobie obdarowanej się spodoba :)



Dobrej nocy życzę
mag
  





1 komentarz:

kachna pisze...

mimo jesiennych kolorów ja ją czuję na wiosennie :) pięknie pokolorowana i skomponowana, no i przede wszystkim fajnie że nas inspirowałaś :)
ja osobiście poproszę częściej