31 maja 2012

310! Dla ukochanej

Na dziś przygotowałam kartkę, która ma być dla ukochanej osoby. Wymogiem był żółty kolor, a jak żółty to i szary:) Zaczęłam od wycięcia bazy jednym z trzech wykrojników Spellbinders-Fancy Tags Theree (ostatni wzór). Wycięłam odpowiedni wielkością prostokąt, tak żeby mógł przejść od dołu przez wykrojnik i wycięłam wzór tylko z jednej strony. 
Głównym elementem jest balon, który zrobiłam z wykrojnika Nellie Choice. Wycięłam nim kilka serc i każde z nich złożyłam na pół, następnie "skrzydełkami" sklejałam ze sobą. Kosz wycięłam  z babeczkowego wykrojnika i podkleiłam  kosteczkami 3D , a na środku przymocowałam metalowy ćwiek z Papermanii.
Duże serce pod "balonem" wycięłam z wykrojnika Nellie Choice.- serca  i podkleiłam  kosteczkami 3D  dla uzyskania przestrzenności.

Materiały ze Scrapcafe:

Pozdrawiam!

5 komentarzy:

GosiaMachynia pisze...

Cudowna karteczka :)))

ZUzanna pisze...

Świetna!!!

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Izuniu, jak zawsze znakomita kartka.

anias pisze...

Śliczna kartka- delikatna, bardzo podobam i się kolorystyka, ...wszystko o mi się w niej podoba!

IWA pisze...

Rewelacyjna! Niesamowity pomysł z sercowym balonem!