21 maja 2012

304! Komunijne błękity

Dziś pokażę Wam kolejną kartkę na komunię, tym razem to kartka-brama na błękitno.


Ozdobne rogi papieru wycięłam i wytłoczyłam za pomocą Marianne D - Wykrojnik narożnik LR0200



Ramki wycięłam Spellbinders Labels Eighteen, a na nich przykleiłam krzyż z zestawu Spellbinders Crosses Two. Krzyż ozdobiłam kawałkami Marianne D - Wykrojnik border z kwiatkami CR1216 oraz hostią wyciętą najmniejszym kółkiem Nellie's Choice - Wykrojnik koło z gwiazdkami.


Wewnątrz kartki umieściłam życzenia na szyldzie wyciętym Spellbinders Labels Eighteen, pod nim zaplanowałam miejsce na pieniądze. Tylną część wystającej ramki również ozdobiłam, podobnie jak przednią.


Materiały ze Scrapcafe:
Pozdrawiam serdecznie
Monia 

4 komentarze:

IWA pisze...

Ale elegancka!

lilavati pisze...

oj, cudna! i świetnie wygląda ta rameczka z dwóch stron:)

ania pisze...

Cudna:))

Sylwia-eR pisze...

Oj jak się cieszę ,że los się do mnie uśmiechnął..