10 lutego 2012

242! Według mapki

Dawno nie robiłam kartek według mapki, więc dziś taka właśnie - błękitna kartka według Sketch 151 Card Patterns :)


Jak widać wbrew zimie poszalałam z kwiatami, użyłam pięknych Prima - Athena Flowers Blue Belle. Kwiaty rozmieściłam wokół rozetki zrobionej z z serwetki Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek CR1201, w której centrum umieściłam najmniejszy element z zestawu Spellbinders Ornate Artisan Tags and Accents oraz błękitny ćwiek.


Nie mogło zabraknąć listków, czyli moich ulubionych pełnych wdzięku wycinanek z Marianne D - Wykrojnik gałązka LR0151 Marianne D - Wykrojnik gałązka LR0150. Ich kolor zawdzięczam małemu eksperymentowi. Połączyłam w małym atomizerku dwa kolory glimmer mistów,  Olive Vine i Forest Green, dodałam też odrobinę wody. 

Zgodnie z mapką na górze kartki miała się znajdować wstążka i kokarda, ale same wyglądały nieco smutno, więc uzupełniłam je o wycinankę Marianne D - Wykrojnik border. Zaokrąglenia na dole kartki uzyskałam odrysowując wnętrze wykrojnika Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek CR1201, potem wycięłam je nożyczkami.



Materiały ze Scrapcafe:

Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia
Monia

2 komentarze:

Katarzyna pisze...

Piękna, taka delikatna. A ja się przyznam, że nie robiłam jeszcze kartki według mapki... :) ale na pewno spróbuję. Pozdrawiam serdecznie

Klaudia/Kszp pisze...

śliczna i zwiewna :) Piękna kompozycja z kwiatów