24 stycznia 2012

231! Nic się nie marnuje - czyli kartka walentynkowa :)

Witam serdecznie :)

Skoro dzień Babci i Dziadka już za nami pora pomyśleć o kartkach walentynkowych... o ile obchodzicie to święto :) Ja w zasadzie nie, ale kilka dni wcześniej mam własne, osobiste walentynki :) wiec karteczka okolicznościowa powstała. Starałam się by była w marę prosta, bez kwiatków, motylków i innych słodkości które zwykle lubię upychać :D


Na bazie z postarzonego i poszarpanego papieru nakleiłam filcowe serduszka... Co robicie zwykle z tymi drobnymi elementami z wycinanek wykrojnikowych? Ja część naturalnie wyrzucam, ale niektóre chomikuję skrupulatnie, bo chociaż to niby tylko odpady, to mają czasem śliczne kształty. Na przykład te z wykrojnika Marianne - urocze małe serduszka! Jak znalazł na różnego rodzaju karteczki i nie tylko :)

Napis zrobiłam z również wyciętych literek i psiukniętych moim ulubionym ostatnio Cosmic Mist Ocean Sunlight. Literę "O" zastąpiłam najzwyklejszym guziczkiem, dodałam trochę krzywych przeszyć by nie było tak całkiem słodko - i to wszystko :)

Pozdrawiam,
ushii

Materiałoznawstwo: mgiełka Cosmic Mist Ocean Sunlight
wykrojnik Marianne Płatek śniegu

5 komentarzy:

lucy z mazur pisze...

Bardzo mi się podoba

Alicja w krainie papieru pisze...

Piękna kartka :))

kachna pisze...

cudna

Barbarella pisze...

ja tez chomikuję te skrawki z ozdobnych dziurkaczy, bo wykrojników nie posiadam ;)
Kartka UROCZA :)

ShoKa pisze...

Swietna, wesola karteczka!!