09 grudnia 2011

200! Bileciki do prezentów

Świąteczne prezenty powinny być pięknie zapakowane, a doskonałym dodatkiem do opakowania są bileciki. Moje są bardzo proste, a  powstały przy pomocy Spellbinders Labels Three.

 

Wytłaczany i złocony papier jest tak ozdobny, że dodałam tylko kilka detali - wstążkę, złoty sznureczek i listki, które wycięłam wykrojnikiem Joy z papieru popsikanego  Glimmer Mistem - Honey Dew Mist. Listki delikatnie musnęłam sztucznym śniegiem.


Nie wiem, jak Wy, ale ja nie potrafiłam używać sztucznego śniegu, kiedy był w dużym opakowaniu. Nie potrafiłam go nanosić w te miejsca, w jakie chciałam. Tak było do chwili, kiedy skończył mi się mój ulubiony brokat. Stwierdziłam, że przełożę śnieg do pojemniczka po brokacie i to rozwiązanie sprawdziło się idealnie :) Śnieg nie wysycha, bo duże opakowanie nie jest otwierane często, a dzięki końcówce małego pojemniczka mogę dozować go bardzo precyzyjnie.


Aby nie mylił mi się z innymi brokatami, ozdobiłam go resztką papieru, śnieżynkami, odrobiną sztucznego śniegu i Pearl Makerem.


Materiały ze Scrapcafe:
Pozdrawiam serdecznie
Monia

1 komentarz:

Ala M. pisze...

Bileciki do prezentów są prześliczne!!!