02 grudnia 2011

194! Przedświąteczne porządki?

Postanowiłam uporządkować swoje koronki, na razie te, których mam większe ilości. Zrobiłam więc specjalne szpulki, oczywiście z użyciem wykrojników.
Okrągłe bazy powycinałam największym kołem z kompletu Nellie's Choice - Frame dies multi. Wszystkie wycinanki postarzyłam i potuszowałam. Wewnętrzną część, na którą nawija się wstążki, zrobiłam z pociętej na kawałki rolki po papierze toaletowym ;) 
Mniejszymi wykrojnikami z tego kompletu wycięłam czerwone śnieżynki, wzory dopasowały się niemal idealnie.


Nellie's Choice - Wykrojnik koło z falbanką również świetnie mi pasował rozmiarem i kształtem. Pod mniejsze wycinanki na środku podłożyłam trochę postarzonej gazy.




Ostatnią szpulkę zrobiłam przy pomocy Marianne D - Wykrojnik ramka okrągła i kwiatek CR1201, również ją postarzyłam i potuszowałam.




Wyszły chyba trochę shabby, jak myślicie?


Materiały ze Scrapcafe:

Pozdrawiam serdecznie
Monia

2 komentarze:

Alicja w krainie papieru pisze...

Wyszły urocze ,no i koronki mają swoje miejsce :)

Matilde pisze...

Śliczneeeeeee!!!