09 września 2011

123! ...Specjalna kartka...

Kartka specjalna, bo zrobiłam ją dla rodziców chłopca, który po długiej chorobie odszedł niedawno...

Nie chciałam, aby kartka była ponura i ciemna, więc zrobiłam ją w kolorze białym. Biały wizytówkowy papier wytłoczyłam folderem do embossingu Provo Craft - Jamara, do tego kwiaty wiśni, róża i gałązki wycięte Marianne D - Wykrojnik gałązka LR0150, delikatnie potuszowane na zielono. Wszystko to ułożyłam na podwójnej, przestrzennej ramce Marianne Design LR0116. Świeca ozdobiona jest Pearl Makerem


  
Wewnątrz również użyłam ramki  Marianne Design LR0116, na której umieściłam wycinankę ze Spellbinders - Labels One, na której napisałam kilka słów. Wszystkie warstwy mocowane są na kosteczkach 3mm.


I jeszcze delikatnie ozdobiony tył:


Kartka w komplecie z torbą z uszami ze Spellbinders - Labels One.

 

Materiały ze Scrapcafe:



Pozdrawiam serdecznie
Monia

2 komentarze:

NEVERENDING-STORY pisze...

Zapiera dech w piersiach...łał wspaniała....

IWA pisze...

Piękna, szkoda, że na taką przykrą okazję...