23 czerwca 2011

67! ...Na koniec roku...

Karteczki dla nauczycieli z życzeniami przyjemnych wakacji, z mnóstwem wykrojnikowych wycinanek.
Pierwsza kartka ma ramki wycięte Nellie`s Frame dies multi oval, a na nich ułożyłam kompozycję z róż angielskich Marianne i zawijasków z wykrojnika kwiatek i Marianne ramka z zawijaskami.



Na drugiej kartce użyłam Spellbinders Label Fourteen jako ramki, a na nią warstwowa rozetka z Nellie`s kół z falbanką i Nellie`s Frame dies multi. Zawijaski są z zestawu Marianne ramka z zawijaskami i Ramki dużej.




Ostatnia kartka jest najskromniejsza, bo przeznaczona dla pana nauczyciela. Zrobiłam na niej kieszonkę z użyciem Spellbinders Label one, a na kieszonce nastemplowałam napis.



Materiały ze Scrapcafe:
Pozdrawiam serdecznie
Monia

3 komentarze:

lilavati pisze...

piękności :)))

Unknown pisze...

Wszystkie piękne, najbardziej rozetka mnie urzekła i kieszonka oraz samochodziki

kachna pisze...

ta rozetka sen z powiek mi spędza, ilość wyrzuconego papieru przerasta ... piękne karteczki, dla pana nauczyciela moja najulubieńsza :)