27 maja 2011

56! ... Wyniki pierwszego wyzwania ...

Zaglądacie do nas? Zaraz wszystko będzie jasne!
Powiem Wam, że strasznie trudne zadanie miałyśmy! Na konkurs zgłosiłyście bowiem 38 prac, a każda z nich inna, w każdą włozyłyście część siebie za co pięknie dziękujemy. Nie było łatwo się zdecydować. Oglądałam Wasze prace milion razy i wciąż nie potrafiłam wybrać tej jednej - jedynej. Najchętniej nagrodziłabym wszystkie z Was, ale nie jestem w stanie!
I tak, po burzy mózgów postanowiłyśmy pierwsze miejsce przyznać Zuzie i jej pięknej pracy:


Ale na tym nie koniec. Spośród tylu pięknych prac musiałyśmy wybrać chociaż jeszcze jedną. I tu prawie jednogłosnie zdecydowałyśmy się na Asię. Zobaczcie, co stworzyła:


A ponieważ ja osobiście nie mogłam się oderwać od jeszcze jednej pracy, postanowiłam przyznać wyróżnienie Czekoczynie:



Zaskoczyła mnie także druga część wyzwania, bo tak prawdę mówiąc nie wierzyłam, że komuś będzie się chciało. Jednak trzy piękne prace przyniósł do nas Pan Listonosz. Niektórym nawet chciało się zrobic pracę inną, niż ta zgłoszona w wyzwaniu :) Tores, Ecila i Kachna - bardzo pięknie dziękujemy i za samą Waszą faktygę postanowiliśmy każdą z Was nagrodzić drobnym upominkiem od sklepu :)

Bardzo dziękuję wszystkim za udział, zwycięzców poproszę o adresy na maila: sklep@scrapcafe.pl - nagrody zostaną rozesłane pocztą.
A Wszystkich zapraszam wkrótce na kolejne wyzwanie, a w międzyczasie na trochę inspiracji z prac naszego zespołu.

Pozdrawiam cieplutko
mag

10 komentarzy:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Wspaniałe prace dziewczyny! Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za ogromną dawkę inspiracji :)

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo cieszę się z wyrónienia :) Bardzo mi miło. Gratuluję Zuzie i Czekoczynie! :)

Alegria pisze...

Gratuluję świetne prace

kachna pisze...

dziewczyny gratuluję, piękne prace :)

Zuza pisze...

Bardzo dziękuję za wyróżnienie i gratuluję Asi i Czekoczynie. Piękne prace, naprawdę super.

ecila pisze...

Praca Zuzy-najlepsza!!! Super:)

fasoolka pisze...

Gratuluję!!! wszystkie prace piękne, każda inna, ale praca Zuzy - SUPER!!! :)

Monika pisze...

Gratuluję dziewczyny! Prace są fantastyczne!:)

Kasia Krzymińska pisze...

O jak mi miło, dziękuję za wyróżnienie :) Gratulacje dla Zuzy i Asi, ale też dla wszystkich dziewczyn, które zgłosiły swoje prace. Przeglądałam je nie raz i była pod wrażeniem pomysłowości i kreatywności :)

Tores- pisze...

Ojejulku, ale super :) Bardzo mi miło, i chciałam powiedzieć, że dziewczyny zrobiły fantastyczne prace! Te domeczki są SZAŁOWE!