14 maja 2011

51! ...Pamiątka pierwszej komunii...

Pamiątka nietypowa, bo nie zawiera żadnych elementów typowo komunijnych.
Specjalnie na komunię wymyśliłam nową formę składaczka, ze stroną na życzenia i dużą kopertą na pieniądze.
Użyłam ozdobnego Chatterbox artsy.licious Fine Engraved Paper Bloom oraz wizytówkowego wytłaczanego folderem do embossingu. Wszystkie ramki wycięłam Labels Fourteen, wytłoczyłam przy pomocy maty Kars i podkleiłam 2mm kostkami. Oczywiście nie mogło się obyć bez pełnych wdzięku wycinanek gałązki Marianne i brokatu frosted lace :) Rozetkę zrobiłam z falbanek wyciętych Doily Lace, a na środku umieściłam wycinankę Nellie`s Frame.


Miejsce na życzenia:


I zawiązywana koperta:



Całość w ozdobionym pudełku:


Materiały ze Scrapcafe:
Pozdrawiam serdecznie

Monia

1 komentarz:

lilavati pisze...

śliczna! i ile dodatków:)