04 maja 2011

46! ...Zakładki dla dżentelmena i damy...

Narożne zakładki zrobiłam z papierów Graphic45 i właśnie tak mi się kojarzą - ze spokojną elegancją, idealną dla dżentelmena i damy.
Pierwsza zakładka wycięta wykrojnikiem Spellbinders Label One, z papieru Dashing and debonair, obrazek pokryty Crackle Accents pokrył się pięknymi spękaniami.



Drugą również wycięłam z Dashing and Debonair, piękny obrazek jest z arkusza tagów Renaissance Faire, z akcentami Crackle Accents.



A ostatnia składa się z obu stron arkusza Timely Point of View. Obrazek zegara tak obficie pokryłam Cracklem, że prawie nie widać, że to zegar ;) Wycięłam ją wykrojnikiem Spellbinders Label One, jednym z moich ulubionych, a w wytłoczeniach pomogła mi mata Kars.

 

Materiały ze Scrapcafe:

Pozdrawiam
Monia

1 komentarz:

lilavati pisze...

cudne i klimatyczne zakładki:)