30 grudnia 2010

7!... Witam ...

Na początku może się przedstawię :) Nazywam się Justyna Więcek, w świecie scrapbookingowym znana jako Kasiula. Scrapbookingiem interesuję się od ok. 3 lat, ale od kiedy pamiętam zajmowałam się różnymi innymi dziedzinami rękodzieła. Nic jednak nie wciąga tak jak scrapbooking :)

Od dzisiaj będę co jakiś czas prezentowała tutaj swoje prace jako projektantka ScrapCafe, aby pokazać Wam co można wyczarować przy użyciu materiałów ze sklepu.  Ze swojej strony obiecuję Wam, że włożę w tworzenie tego bloga całe serce, żeby było to dla Was miejsce pełne inspiracji, pomysłów i informacji.

I żeby nie było, że przyszłam tylko i wygłosiłam przemówienie, pokażę Wam kilka prac, w których wykorzystałam produkty ze sklepu.




W powyższych pracach użyłam:

Kasiula

4 komentarze:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Śliczne prace, druga zachwyca kolorkami, a trzecia ciekawą kompozycją :)

lilavati pisze...

albumy to już Twoja specjalność, piękny jest :) kartki róniez

Anonimowy pisze...

Wszystkie prace są cudowne =]

hania739 pisze...

Śliczne prace:))